Endrésik Zsoltot én egy nagyon tisztességes, magyar emberként ismertem meg…

Hetvenöt alapszervezetből tizenegy került feloszlatásra. Természetesen nem véletlenszerűen. Nincs ezen, mit tagadni. (…) Endrésik Zsoltot én egy nagyon tisztességes, magyar emberként ismertem meg annak idején és nem is értem, hogy kerülhetett egy ilyen ügybe, hogy Pősze Lajossal és a HVG-vel közösen a párt megbomlasztására törekedtek. Az meg valahol természetes, hogyha vannak olyan szervezetek Borsod megyében, akik ebben továbbra is kitartanak mellette, akkor igazából nem is mi zárjuk ki ezeket a szervezeteket a Jobbikból, hanem ők maguk, saját magukat zárják ki ebből a közösségből…


1 kommentek:

nasa írta...

Igen, rendes ember arcát mutatta, majd pőszézett, esküszegő lett, áruló, sőt átálló a végén...
Júdás.

Megjegyzés küldése

Kedves Kommentelők!

A könnyebb és legfőképp az értelmesebb kommunikáció biztosítása érdekében, szeretnénk mindenkit arra kérni, hogy a hozzászólásaitokat valamilyen névvel tegyétek meg.

Ez a "Profil kijelölése mint:" legördülő menüben a "Név/URL-cím" lehetőséget választva, majd a név beírása után az URL sort üresen hagyva, végül a "Tovább" gombra kattintva egész egyszerűen megtehető.

Köszönjük!

Radical Puzzle

 
látogató számláló