Vasárnapi visszanéző – 15. hét

Az árulók közöttünk járnak? Avagy kinek az ismerősei az Ismerős Arcok? [2010. április 9.]
Soha nem gondoltam volna, hogy ezt a bejegyzést egyszer majd meg fogom írni, hogy ezt a bejegyzést majd, muszáj lesz megírni. De azt sem gondoltam volna soha, hogy az általam oly sokra becsült és kedvelt emberek, a sorsdöntőnek számító választás előtt átállnak majd a másik oldalra.

Amikor pár napja először hallottam a hírt, igazából nem hittem el, és simán rálegyintettem a hírhozóra, hogy biztos csak elnézted a plakátot. Ő azonban tovább bizonygatta, hogy nem, ez nem tévedés. Nem hagyott nyugodni a dolog, lementem a városba és megnéztem én is. És tényleg ott volt.

A plakát a helyi fideszes kampányzárót hirdette, Semjén Zsolttal, Tőkés Lászlóval és az Ismerős Arcokkal…>>> tovább


Az első forduló margójára [2010. április 13.]
Ha egy évvel ezelőtt egy jövőbelátó azt mondja, hogy a 2010-es választások első fordulója után a Jobbik listája 855.109 szavazatot kap és ezzel 16,67 százalékot ér el, akkor azt hiszem, szinte kivétel nélkül azt mondtuk volna, hogy így legyen, hogy ez teljesen rendben van. Azonban amikor az OVB bohózat után végre megérkeztek az első hivatalos eredmények, akkor sokan, köztük én is, kicsit csalódottak voltunk. Csalódottak, mert hittük, hogy lemoshatjuk az elvtársakat, és nagyon bíztunk benne, hogy a Jobbik diagramja valahol majd 25-30 százalék körül áll meg… >>>tovább


Kósa Lajos esete Kajmán Olgával [videó] [2010. április 14.]
Nem nagyon hittem volna korábban, hogy a választások két fordulója közötti hetekben majd az ATV-ről fogok videót belinkelni ide az oldalra. Azonban ami kedden történt az Egyenes beszéd című műsorban, az simán felülírta ezt a hitemet… >>>tovább

0 kommentek:

Megjegyzés küldése

Kedves Kommentelők!

A könnyebb és legfőképp az értelmesebb kommunikáció biztosítása érdekében, szeretnénk mindenkit arra kérni, hogy a hozzászólásaitokat valamilyen névvel tegyétek meg.

Ez a "Profil kijelölése mint:" legördülő menüben a "Név/URL-cím" lehetőséget választva, majd a név beírása után az URL sort üresen hagyva, végül a "Tovább" gombra kattintva egész egyszerűen megtehető.

Köszönjük!

Radical Puzzle

 
látogató számláló