Vasárnapi visszanéző – 23. hét

Szerencsejáték, vagy csak egy sima kész átverés show? [2011. június 1.]

Hétfő délelőtt OV diadalittasan jelentette be, hogy megannyi megfeszített munka után végre elkészült a narancsosok devizahiteleseket megmentő csomagja, azaz megállapodás született a kormány és a Bankszövetség között.

Azt gondolom, vágjunk mindjárt a közepébe és nézzük meg, mire kellett várni cirka egy évet. A megállapodás 5 pontból áll, melyekben a következőket rögzítették…>>> tovább



Hát így történt, igen tisztelt bíróság, avagy vallomás cigány módra [2011. június 2.]

Udvariasan viselkedtem, nem löktem meg senkit, nem garázdálkodtam, és felmentünk az emeleti szintre, én ott leültem, ott se nem garázdálkodtam, nem kiabáltam, nem táncoltam. Nem inzultáltam hölgyeket, nem lökdöstem embereket. Míg egy magas srác így csúnyán nézte az embereket, miközben egy lánnyal táncolt. És azt vettem észre, hogy barátom és a magas srác közt verekedés tört ki.

Csak azért tettem ezt a mozdulatot, hogy megakadályozzak egy támadást. Nem is gondoltam arra, hogy ezzel életet fogok veszélyeztetni. Abban a pillanatban nekem más lehetőségem nem volt, hogy megállítsam ezt a támadót.

Automatikusan belenyúltam a zsebembe a késért, hogy eszközös támadás ellen eszközzel megvédjem magam. Egy félíves szúrás volt, a berobbanó ember megállítása céljából, az ő lábára akartam szúrni. Amikor tettem ezt a mozdulatot, egy ilyen nagyon rossz érzésem volt, hogy egy ilyen dolgot meg kell tegyek, és a gyomrom összerándult…>>> tovább



OV teljes tévúton [2011. június 8.]

A kormány még csak most kezdi kibontogatni a múlt héten bejelentett devizahiteleseket megmentő csomag részleteit, de a nyilvánosságra került elképzelésekből már most látható, hogy a tervezett narancsos elgondolások igazából nem vezetnek sehová sem. Nem kell se közgazdásznak, se szociológusnak lennünk ahhoz, hogy nagy kockázat nélkül kijelentsük: az intézkedési csomag teljes tévút, ami semmire nem ad megoldást, amitől a rászorulónak nem oldódik meg igazából egyetlen problémája sem. Az egész narancsos elgondolásnak mindössze egyetlen eredménye lesz, pontosabban már van is: felesleges feszültségeket kelt és szembefordítja egymással az egyes társadalmi csoportokat…>>> tovább

0 kommentek:

Megjegyzés küldése

Kedves Kommentelők!

A könnyebb és legfőképp az értelmesebb kommunikáció biztosítása érdekében, szeretnénk mindenkit arra kérni, hogy a hozzászólásaitokat valamilyen névvel tegyétek meg.

Ez a "Profil kijelölése mint:" legördülő menüben a "Név/URL-cím" lehetőséget választva, majd a név beírása után az URL sort üresen hagyva, végül a "Tovább" gombra kattintva egész egyszerűen megtehető.

Köszönjük!

Radical Puzzle

 
látogató számláló