Trianon megemlékezés - Budapest, ahogy mi láttuk [videó]

4 kommentek:

Névtelen írta...

Hiányolok néhány képet a Gárdáról és a PHM-röl.Ha már a részegségről fegyelmezetlenségről szó esik,akkor ellenpéldaként őket meg lehet említeni.

Névtelen írta...

Ez a menet gyönyörű.Boldog vagyok,hogy ez a sok fiatal nem a nemzeti megbékélést hirdette,hanem azt,hogy nem felejtünk,reménykedünk,teszünk.

Én írta...

Kedves Névtelen, aki ma 7:23-kor szóltál hozzá. Nyilván te vesztél bele a szentkoronarádiós videóba is, s kiabáltál részegséget meg tudom is én, és persze hiányoltad feszes-fegyelmezett hungaristákat az összeállításról. NEM UNOD? Jövőre csinálj magadnak egy videót a hungaristákról meg a részegekről, s örömködj rajta, de ne mérgezd azon emberek érzésvilágát akiknek felemelő pl ennek a videónak megnézése.

Névtelen írta...

Kedves Én!Nem szóltam hozzá a SzKR-on.Tévedtél.Ja,nekem is felemelő ennek a videónak a megnézése.Isten áldjon!

Megjegyzés küldése

Kedves Kommentelők!

A könnyebb és legfőképp az értelmesebb kommunikáció biztosítása érdekében, szeretnénk mindenkit arra kérni, hogy a hozzászólásaitokat valamilyen névvel tegyétek meg.

Ez a "Profil kijelölése mint:" legördülő menüben a "Név/URL-cím" lehetőséget választva, majd a név beírása után az URL sort üresen hagyva, végül a "Tovább" gombra kattintva egész egyszerűen megtehető.

Köszönjük!

Radical Puzzle

 
látogató számláló